Компанія здійснює повернення та обмін товару відповідно до вимог законодавства.

Терміни обміну / повернення. Обмін/повернення можливе протягом 14 днів з моменту отримання замовлення (для товарів належної якості).

Зворотна доставка товарів належної якості здійснюється за рахунок Покупця.

Статтею 9 чинного Закону України «Про захист прав споживачів» передбачено право споживача обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний, якщо:

- куплений товар не був у використанні і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям і т. п.;

- товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка;

- збережені всі ярлики і заводське маркування;

- товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості.

Повернення/обмін товарів належної якості здійснюється за рахунок покупця. У разі повернення, кошти покупцю повертаються (за дотримання умов, прописаних вище) протягом 3-х робочих днів з моменту отримання нами товару з пакетом документів (заява на повернення коштів, копії документа, що посвідчує особу, накладною).

У разі, якщо замовлення було відправлено з безкоштовною доставкою (замовлення по 100% передоплаті), при поверненні товару Покупцеві повертається сума передоплати за вирахуванням вартості оплаченої Компанією доставки.

 

ПЕРЕЛІК
товарів належної якості, що не підлягають обміну або поверненню

Продовольчі товари, лікарські препарати та засоби,
предмети сангігієни

Непродовольчі товари:

  • парфюмерно-косметичні вироби
  • пір'яно-пухові вироби
  • дитячі іграшки м'які
  • дитячі іграшки гумові надувні
  • зубні щітки
  • розчіски, гребенці та щітки масажні
  • рукавички
  • білизна натільна (піжами, спідня білизна, халати)
  • білизна постільна, в тому числі покривала, пледи, подушки, ковдри
  • панчішно-шкарпеткові вироби
  • товари для немовлят (пелюшки, рушники, крижми, соски, пустушки, пляшечки для годування, тощо)
  • інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилочки тощо)

Детальніше

 

Для оформлення обміну/повернення необхідно:

1. Перевірити чи підлягає товар обміну/повереннню (див. вище "Перелік товарів належної якості, які не підлягають обміну (поверненню).")

2. Написати запит на Viber за номером +38 (098) 308 98 35, в якому вказати:

  • номер замовлення або номер телефону, на який було оформлене замовлення;
  • перелік товарів, якi повертаєте / хочете обміняти, та причину обміну/повернення;
  • фото дефектiв (якщо вони є).

3. У випадку повернення, разом з товаром, що повертається, вкласти в посилку наступний пакет документів: заяву на повернення, скан-копії паспорту (1-4 сторінки паспорта книжечки або 1 і 2 сторони ID-картки), накладну на товар.
 

Товари на обмін/повернення обов'язково перевіряються при отриманні. У разі відсутності виконаних умов, прописаних у Законі про захист прав споживачів та/або відсутність необхідного пакету документів, магазин Лама Мама може відмовити у поверненні/обміні.

 

Повернення коштів здійснюється на розрахунковий рахунок у форматі IBAN або, у разі оплати карткою на сайті, на картку, з якою здійснювалася оплата, протягом 3 робочих днів з моменту отримання товару.

Шаблон заяви на повернення буде надісланий на вашу електронну адресу або в месенджер після узгодження повернення з нашим менеджером. Заява має бути заповнена від руки або, у випадку коли немає можливості роздрукувати шаблон, написана від руки. Всі поля обов'язкові для заповнення.

 

Зверніть увагу! Без надання необхідного пакету документів, повернення тоовару та коштів за нього неможливе. 

 

 

Покупець має право обміняти товар неналежної якості протягом 14 днів із моменту отримання товару. Обмін на аналогічний товар здійснюється за рахунок Магазину.
Для оформлення обміну напишіть нам запит на Viber за номером +38 (098) 308 98 35, в якому необхідно вказати:

  • номер замовлення або номер телефону, на який було оформлено замовлення;
  • перелік товарів із дефектами;
  • фото дефектів.

Обмін/повернення можливо здійснити на нашому складі у м. Києві, вул. Драгоманова, 8а, 02059.